Miami 211012

22 oktober 2012

Vanmorgen na het ontbijt nog even geskyped met Nat, Os en de kids. Daarna lekker naar de Beach en een paar strandstoelen gehuurd met pararol voor de gehele dag. Heerlijk in de zon gelegen, geluierd en bomen omgezaagd. Vanmiddag nog even wat gegeten bij een pizzeria die ons ook heel erg lekker maakte voor een zelf gefabriceerd ijsje, dat ons wel bijzonder lekker leek. De uitserveerder leek een beetje op Sammy Davis Jr. Het ijs was meer dan verrukkelijk en we beschouwen dis maar als onze laatste kiloknaller.

Daaarna naar de hotelkamer, alwaar ons de droeve plicht stond te wachten om de koffers te pakken. Kijken of het alle maal weer lukt om alles weer mee terug te krijgen binnen de toegestane kilo's

Dit was ons laatste reisverhaal. Wij hopen dat juliie even veel plezier hebben beleeft aan onze verhalen, als wij er zelf aan beleefd hebben.

1. John Groenhuizen:
    22 oktober 2012
    Wat jammer voor jullie en voor ons. We zullen jullie belevenissen missen aan de ontbijttafel. We moeten maar weer met elkaar gaan praten.
    Goede terugreis gewenst en veel liefs van J&T
  2. Nathalie:
    22 oktober 2012
    Wat zullen we jullie verslagen gaan missen elke ochtend! Dat wordt echt afkicken.....
    Hele goede reis naar huis en ook wel weer fijn om jullie echt te zien ;-).
    Dikke kus,
    Nathalie