miami 191012

20 oktober 2012

Vanmorgen dus de camper ingeleverd. Als we alles van tevoren hadden geweten hadden we wat minder onze best gedaan met betrekking tot de grondige schoonmaak. Er werd nauwelijks gekeken. We waren met ongeveer zo'n 5 stellen tegelijk, dus het duurde al met al toch nog wel even, voor dat alle administratieve plichtplegingen waren uitgevoerd en al wachtend in de zon met temperaturen van rond de 35-36 graden. Maar goed, alles overleefd en met een taxi naar ons hotel gereden.

Een prima hotel op een paar honderd meter van de beach, welke er prima uitziet en een strand zo als wij dat kennen met goed zand en strandstoelen te huur. Dus dat gaan we nog wel doen de komende dagen, maar vandaag was er een wolkbreuk boven Miami, dus de middag hebben we veer een deel noodgedwongen door gebracht op de kamer. In de tweede helft van de middag werd het weer droog en hebben we heerlijk gewandeld door Miami Beach met zeer vele winkeltjes en terrasjes. Met de Bus kunnen we voor een klein bedrag naar Miami Downtown, ook slechts op korte afstand van het hotel, wat dus zeer centraal gelegen is.

Vanavond heerlijk gegeten bij een restaurantje wat we vanmiddag al hadden uitgekozen, met een verrukkelijk originele en warme brownie na. De lijn moet het even bezuren.

1. Bianca:
    20 oktober 2012
    Hoi Anneke en Ton. Wat jammer dat de reis er bijna opzit, heb genoten van jullie verhalen en foto's. Goede reis terug, Bianca
  2. Karin:
    20 oktober 2012
    Geniet nog even van de laatste dagen in Miami en alvast een hele goede reis terug!

Ik ga de dagelijkse verhalen wel missen hoor!

Liefs Karin