camperreis 171012

18 oktober 2012

Vannacht de warmste nacht van de reis gehad. De hele avond gisteren was een zweetfestijn en tegen de tijd dat we naar bed gingen was het niets afgekoeld. Dus al transpirerend boven op de lakens. Geen zuchtje wind en buiten net zo warm als binnen. We hebben geen thermometer, maar gezien onze zweetprestaties zeker flink boven de 30 C. en zeer hoge vochtigheidsgraad.

Dus vannacht vaak wakker en uiteindelijk blij dat het ochtend werd. Nog steeds zeer zeer warm en we zijn na een snel ontbijt dan ook snel vertrokken met de airco op hoog.

Het nadeel van slechts een weg van 150 mile ergens heen, is dat je die zelfde weg ook weer terug moet. Ondanks dat de weg en omgeving prachtig is, wordt het wel een beetje saai met de zelfde uitkijkjes e.d.

Na nog wat gewinkeld en gegeten te hebben zijn we rond 2:30 bij de camping waar we hals overkop naar het zwembad zijn gehold, om enige afkoeling te krijgen. Heerlijk. Hoewel het water een zeer aangename temperatuur heeft, koelt het toch heerlijk af. En met een pilsje in de hand is het  voor de twee levensgenieters een aangename middag.  Na ook nog uitgebreid gebruik te hebben gemaakt van de whirlpool, zijn we gedwongen door een forse regenbui de camper weer op te zoeken, waar we een hapje hebben klaargemaakt. Morgen is het tijd om de camper schoon te maken en de koffers weer in te pakken, want vrijdagmorgen moet de camper schoon en wel worden ingeleverd. Grote vraag is of we alles weer in de koffers kwijt kunnen. Zal voor mij zeker weer een puzzel worden.

1. Oskar:
    Dag vakantiegangers,
    Zit de campertocht er helaas al weer op. Samen hebben jullie al mooie belevenissen gehad en nu nog een paar mooie dagen in Miami. Veel plezier nog in de komende tijd!
    Helaas geen iPad voor Job want die past niet meer in koffer:)

Liefs, Oskar
  2. Wilma:
    Hallo Anneke en Ton,

Wat genieten jullie, heerlijk al die verhalen. Het is jullie van harte gegunt door mij en Gert-Jan. Helaas is het einde alweer in zicht begrijp ik. Geniet er nog even van! Lieve groeten uit Oostenrijk, Wilma en Gert-Jan.
  3. Chris en Joke Smit:
    Hallo Anneke en Ton
    We lezen met veel plezier jullie belevenissen. En het telefoontje de 16e was geweldig. Het was een hele mooie dag voor iedereen.
    Pa en Moe hebben genoten.
    Tot ziens
    Chris en Joke