miami 201012

21 oktober 2012

Vanmorgen vroeg de wekker gezet, want we wilden onze zoon, schoondochter en kleinkinderen nog een prettige vakantie wensen via de Skype, omdat ze er niet zijn als wij weer thuis komen. Maar omdat wij in een andere tijd leven betekende dat voor ons vroeg op om voor hun vertrek naar schiphol nog even elkaar te zien.

Daarna ontbeten en op stap naar de Apple Store om een Ipad 3 te kopen voor mijn kleinzoon Job en een Iphone 5 voor een kennis van ons. Komen we daar in een prachtige winkel, zwart van de mensen, waarvan een derde deel verkopers in hun Appleshirtjes, twee bewapende bewakers en de rest kooplustig publiek. De aanschaf van de Ipad 3 ging snel, hoewel er dan toch weer onverwachts tax betaald moet worden, maar de Iphone 5 is een ander verhaal. Die hebben ze niet op voorraad en dagelijks worden er circa 100 tot 150 bij de store afgeleverd en in de nacht en vroege ochtens verzamelen zich een 200-250 mensen die de nacht en/of ochtend voor de winkeldeur door brengen om om 8 uur een Iphone 5 te kunnen kopen, zolang de voorraad strekt. Waanzinnig.

Dus de Iphone 5 konden we vergeten. Nog elders geprobeerd, maar zinloos natuurlijk.

's Middags zijn we met de bus naar Miami downtown gegaan.Een grote stad, niet mooier, maar veel rommeliger en ontzettend veel mensen van vermoedelijk mexicaanse en midden amerikaanse afkomst. Erg druk maar niet een mooi centrum, of we moeten in de verkeerde hoek hebben gezeten. Daarna weer heerlijk gegeten en terug naar het hotel. Morgen ons laatste dagje gaan we naar de beach nog even een dagje relaxen in de zon en misschien ons kleurtje nog wat te verbeteren.

1. Oskar:
    21 oktober 2012
    Oei, dan moet Job nog even doorsparen voordat hij de iPad krijgt:)
    Tjonge, laatste dagje en dan zit her er al weer op. Een prachtige reis met veel mooie belevenissen. En een vuurdoop voor jullie samen, die voor ons op afstand geweldig is verlopen. Mooie vakantie om samen op terug te kijken. Tot over een paar dagen op Schiphol (maar helaas nog niet met de BMW).
    Liefs Oskar