camperreis 181012

19 oktober 2012

Vanmorgen op ons gemak ontbeten en alweer behoorlijk warm buiten. We moesten de camper schoonmaken, maarvgezien de temperatuur, hebben we besloten het maar 's avonds te doen.

Wel zijn we even wezen kijken waar de camper ingeleverd moet gaan worden en waar ons hotel voor de resterende dagen in Miami ligt.

Op de terugweg zijn we een hele grote Mall tegen gekomen en die hebben we dus nog maar even meegenomen. Een heeeeeele grote outlet met inderdaad hele lage prijzen. We hadden veel kunnen kopen, maar de mode is wel wat achterhaald, en we hebben geen plaats meer in de koffer. Daarna de maal zelf door gelopen en gegeten. Toen we naar huis wilden konden we de camper niet  meer terugvinden. we hebben ons wezenloos gezocht en Anneke  had al visioenen van gestolen campers. Maar gelukkig uiteindelijk gevonden.

Maar toen moest de klus van het schoonmaken nog gedaan worden. We zijn ieder 5 liter vocht kwijt geraakt door te zweten binnen en buiten de camper, Viel met deze temperatuur toch wel tegen. Maar nu is alles weer spic en span.

Morgen voor 11 uur inleveren en dan op naar het hotel. Waarvan morgen weer verslag.

Vandaag geen interessante foto's